Kako riješiti problem sa fiskalnim uređajem

Poštovani korisniče nemate razloga za brigu. Mi smo Vaš servis i obavezali  smo se da budemo od pomoći.
Propisani rok za rješavanje problema je tri dana. Svjesni smo da vama treba uređaj odmah.

Zato ćemo se truditi da to bude završeno i prije . U međuvremenu pišite račune klijentima na PFR računu koji smo vam dostavili.
Reklamaciju računa radite na PRR obrascu.

Sve što trebate učiniti jeste da pisanim putem ili popunjenim web formularom obavjestite servis o nastalom problemu.

Po dobijenoj informaciji preduzimamo korake za rješavanje vašeg problema:

  1. Pokušati riješiti vaš kvar telefonski ili remote pristupom vašem računaru ako za to postoje tehničke mogućnosti.

  2. Ako ne uspijemo riješiti problem, poslat ćete nam vaš uređaj sa servisnom knjižicom, ili ćemo mi doći, ili ćemo poslati brzu poštu (stvar dogovora). Prilikom izuzimanja fiskalnog uređaja obavezno od servisera tražiti potvrdu.

Kada vam predamo uređaj u ispravnom stanju dužni ste fiskalizovati promet koji ste evidentirali na obrascu PFR.

Nemate razloga za brigu, servis fiskalnih uređaja jeste naš svakodnevni posao!

„Mi radimo za Vas!“